znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Model Biznesowy DentalWay – Sprawdzone s...

Model Biznesowy DentalWay – Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów

termin: 29 - 30.06.2019

Model Biznesowy DentalWay – Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów

Model Biznesowy DentalWay – Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów

PROWADZĄCY: Marek Dornowski

Dla kogo
jest to szkolenie
Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy stomatologów, właścicieli i managerów, którzy chcą poprawić wizerunek gabinetu, wypromować swoje usługi i pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegi implantologiczne, protetyczne, estetyczne, zwiększając zyski gabinetu.

Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wdrożenie wiedzy marketingowej dostosowanej do specyfiki rynku stomatologicznego. Uczestnicy nauczą się planować systematyczne działania marketingowe dopasowane do potrzeb rynku oraz własnych możliwości. Poznają praktyczne, sprawdzone rozwiązania, dzięki którym zbudują wartość i prestiż placówki stomatologicznej. Dodatkowo, zrozumieją w jaki sposób każdy element tworzący biznes wpływa na generowanie przychodów.

Po szkoleniu Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:
Marketingu w ujęciu 7P (product, price, placement, promotion, people, proces, physical evidence).
Elementów strategii marketingowej oraz sposobu wpisywania jej w ogólną strategię rozwoju firmy.
Technik pozycjonowania i sposobów mierzenia efektywności swoich działań marketingowych.
Metod analizy konkurencji oraz form komunikowania się z rynkiem.
Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:
Tworzy własny plan działań marketingowych, który będzie wpisany w całościową strategię rozwojową prowadzonej przez niego placówki stomatologicznej.
Podejmowane przez niego działania rynkowe są sfokusowane i skierowane do określonych grup pacjentów, co pozwala zaoszczędzić czas i koszty oraz szybciej wejść na wyższy poziom jakościowy w określonym segmencie pacjentów,
Pozycjonuje własną placówkę na rynku stomatologicznym w oparciu o odpowiednie kryteria.
Opracowuje politykę cenową w sposób pozwalający na zdobycie przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku.Stosuje się w praktyce do ograniczeń zakazu reklamy usług stomatologicznych.
Po szkoleniu Uczestnik posiada kompetencje:
Analityczne – analiza porównawcza konkurencji.
Zarządcze – w zakresie planowania i zarządzania przez cele.

Zakres szkolenia:
Omówienie wraz z praktycznymi przykładami wszystkich elementów tzw. marketingu 7P
Praktyka tworzenia strategii marketingowej i wpisania jej w ogólną strategię placówki
Pokazanie praktycznych narzędzi analizy rynku na którym działają poszczególne placówki
Na bazie analizy rynku tworzenie pozycjonowania oferty placówki
Strategie polityki cenowej (najczęściej stosowane techniki)
Budowanie percepcji Twojej placówki stomatologicznej
Analiza zachowań i grup pacjentów oraz porady działania w stosunku do każdej z nich (analiza praktycznych przykładów)
Budowanie marki osobistej oraz jej związek z marką placówki – jak mądre teorie szybko zmienić w prostą praktykę
Praktyczne wskazówki działań komunikacyjnych ( jakie treści i w jaki sposób przekazywać w mediach, na stronie www a także w social media). Co można zrobić samemu (w przypadku managerów) a co najlepiej zlecić na zewnątrz
Case studies praktycznych działań marketingowych – co działa, co nie działa, czego robić nie wolno. Jak krok po kroku zrobić to co się sprawdza w praktyce?

Termin: 29-30 czerwca 2019
Miejsce: Częstochowa
godz. 10-17
Cena: 2450 zł
ZGŁOSZENIA: http://dentalway.pl/
tel. kontaktowy: 733 203 682, 883 613 100