znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Model konsultacji. Metody zwiększania mo...

Model konsultacji. Metody zwiększania motywacji, prowadzenia konsultacji, akceptacji leczenia

termin: 27 - 28.01.2018

Model konsultacji. Metody zwiększania motywacji, prowadzenia konsultacji, akceptacji leczenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich lekarzy i zespołów interdyscyplinarnych, które chcą zwiększyć miesięczne obroty, wykonywać bardziej ambitne i kosztowne zabiegi, mieć więcej zakończonych planów leczenia i poprawić komunikację w zespole

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski

Wykorzystując obecną bazę Twoich pacjentów, możesz wykonywać znacznie więcej zabiegów rozwiązujących problemy okluzyjne, implantologiczne, protetyczne, estetyczne, a Twoi pacjenci będą Ci wdzięczni, że to Ty im pomogłeś. 

KORZYŚCI
• Protokół wizyty konsultacyjnej
• Badanie potrzeb pacjentów
• Prezentacja problemów stomatologicznych
• Weryfikacja problemów uświadomionych vs. problemów nieuświadomionych i umiejętność dopasowania propozycji do możliwości pacjenta
• Schemat prezentacji leczenia
• Rozmowa o cenach
• Planowanie leczenia interdyscyplinarnego

SZKOLENIE WYRÓŻNIA
• Szkolenie pozwala na zwiększenie akceptacji planów leczenia nawet 2-3 krotnie w zależności od obecnego poziomu kompetencji
• Uczestnicy poznają zupełnie nowe, nigdzie nieprezentowane metody pracy z motywacją pacjenta stosowane przez znanych lekarzy dentystów na całym świecie
• Szkolenie nastawione jest na zwiększenie efektywności w obszarach najszybciej się rozwijających - rozmowa o okluzji, implantologii, estetyce, protetyce
• Szkolenie oparte o CASE STUDY i cykl Kolba
• Rozmowy z pacjentami zakładając czas trwania 5-15 min - każdy może wdrożyć te metody z powodzeniem

PLAN SZKOLENIA
1. Budowanie marki osobistej
2. Metody docierania do pacjentów na duże zabiegi stomatologiczne
3. Innowacje w stomatologii budujące zainteresowanie pacjentów - budowanie przewagi konkurencyjnej
4. Potrzeby psychologiczne pacjentów
5. Formularze do konsultacji pacjentów
6. Siła pierwszego wrażenia
7. Budowanie otwartości do rozmowy bez tematów tabu
8. Badanie potrzeb
9. Analiza potrzeb uświadomionych i nieuświadomionych
10. Procedura badania
11. Wstęp do konsultacji - dialog rozgrzewający, finansowy i techniczny
12. Prezentacja problemów stomatologicznych
13. Rozmowy o przywróceniu zdrowia
14. Rozmowa o przywróceniu funkcji
15. Rozmowa o estetyce
16. Rozmowa o cenach i płatnościach
17. Rozmowa o potrzebach uświadomionych i nieuświadomionych
18. Optymalizacja planu leczenia przed prezentacją
19. Prezentacja optymalnego planu leczenia
20. Motywacja - badania, analizy fakty i metody podtrzymania motywacji
21. Budowanie harmonogramu leczenia w oparciu o styl życia, możliwości finansowe, i czasowe pacjenta
22. Prezentacja planu leczenia w oparciu o psychologiczne potrzeby, nieuświadomione problemy, analizę obiekcji pacjenta
23. Budowanie interdyscyplinarnego planu leczenia
24. Prezentacja interdyscyplinarnego planu leczenia

W TRAKCIE PRZERW:
Rozmowy indywidualne 
  
PO SZKOLENIU:
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu 
• Zapisy do zamkniętej grupy
• Ćwiczenia poszkoleniowe   
Szkolenie prowadzone jest przez osobę, która specjalizuje się w rozwoju gabinetów stomatologicznych, zatem możesz mieć pewność, że zawartość szkolenia i przykłady będą sprawdzone właśnie w branży stomatologicznej. 

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski
Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem w gabinecie stomatologicznym. Twórca projektu DentalWay - biznesowego programu rozwoju placówki stomatologicznej, który polega budowaniu modeli biznesowych i modeli komunikacji z pacjentem. Od 2005 roku specjalizuje się w psychologii osiągnięć, skutecznej komunikacji.
Występował jako wykładowca Glaxo Smith Cline, wykładowca podczas konferencji Okręgowej Izby lekarskiej w Warszawie, wykładach Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, CEDE.
Jego artykuły można znaleźć w gazetach Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, oraz portalach Infodent 24, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet. Praktyk przedsiębiorca specjalizujący się w szkoleniach biznesowych.

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:
1. Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie
2. Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu;
3. Skrypt szkoleniowy

TERMIN: 27-28 styczeń 2018 r.
MIEJSCE: WROCŁAW, WorkBand Sale szkoleniowe, Krasińskiego 15A/2
Czas trwania: godz. 10-17
W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia
Informacje:
http://dentalway.pl/