znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Model motywowania. Skuteczne i nowoczesn...

Model motywowania. Skuteczne i nowoczesne metody budowania zaufania, stomatologicznego IQ i motywacji do leczenia

termin: 21 - 22.10.2017

Model motywowania. Skuteczne i nowoczesne metody budowania zaufania, stomatologicznego IQ i motywacji do leczenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich lekarzy, którzy chcą zwiększyć liczbę kontynuacji leczenia, akceptowania przez pacjentów droższych i lepszych rozwiązań stomatologicznych.

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski

Case Study: Trzech dentystów pracujących w tej samej placówce stomatologicznej, na tych samych stanowiskach z możliwością wykonywania takich samych usług.  Każda z tych trzech osób posiada zupełnie inną liczbę pacjentów, całkowicie różny % kontynuacji i dokańczania planów leczenia, co skutkuje dysproporcją obrotów finansowych w każdym miesiącu – dlaczego lekarze posiadający teoretycznie te same możliwości posiadają zupełnie inne efekty?....odpowiedź na szkoleniu

KORZYŚCI 
Kompetencje rozwijane na szkoleniu: 
• Protokoły wizyt różnych typów pacjentów
• Budowanie marki osobistej lekarza
• Rozpoznawanie i sklaryfikowanie potrzeb uświadomionych
• Budowanie stomatologicznego IQ pacjentów
• Motywowanie do leczenia potrzeb nieuświadomionych
• Sekwencje prezentacji rozwiązań
• Język korzyści
• Rozmowa o kosztach i o płatnościach
• Optymalny plan leczenia
• Trudne rozmowy z trudnymi pacjentami

SZKOLENIE WYRÓŻNIA
• Szkolenie pozwala nawet na podwojenie obrotów lekarzy, zwiększenie akceptacji planów leczenia nawet 2-3 krotnie.
• Uczestnicy poznają zupełnie nowe, nigdzie nieprezentowane metody pracy z motywacją pacjenta stosowane przez znanych lekarzy dentystów na całym świecie.
• Szkolenie nastawione jest na zwiększenie efektywności w obszarach najszybciej się rozwijających - rozmowa o okluzji, implantologii, estetyce, protetyce.
• Szkolenie oparte o CASE STUDY i cykl Kolba.
• Rozmowy z pacjentami zakładające czas trwania 5-15 min - każdy może wdrożyć te metody z powodzeniem.

PLAN SZKOLENIA
1.  Wstęp
2.  Analiza psychologiczna pacjentów pod kątem ich systemu motywacji - behawioryzm
3. Jak budować markę osobistą i swój profesjonalizm w oczach pacjenta - badania, analizy, fakty
4. Komunikat JA w relacji z pacjentem, jako podstawa budowania zaufania;
5. Protokoły przyjmowania zróżnicowanych typów pacjentów
6. Jakich błędów unikać podczas procesu przyjmowania pacjentów, by nie rozczarować pacjenta
7. Budowanie zaufania badania, analizy, wnioski, popełniane błędy, konkretne wnioski 
8. Badanie problemów uświadomionych i nieświadomych u klientów, jako metoda wzmacniania motywacji do zakupu droższych usług
9. Sztuka prezentacji przypadku
10. Budowanie stomatologicznego IQ
11. Od problemu do celu, czyli jak budować strategię sprzedażową dla konkretnego klienta
12. Budowanie wartości leczenia - jak zadbać, by pacjent bardziej doceniał rolę lekarza i chciał płacić za efekty pracy 
13. Prezentacja emocjonalna i behawioralna usług
14. Prezentacja usług w oparciu o wartości pacjentów
15. Prezentacje porównawcze - jak prezentować lepsze zamiast tańszego
16. Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez inspirujące prezentacje
17. Sekwencje prezentacji rozwiązań - biologia, zdrowie, funkcja, estetyka
18. Indywidualizacja rozwiązań, czyli jak budować rozwiązania idealnie dopasowane do potrzeb konkretnego klienta
19. Rozmowa o okluzji, estetyce, protetyce i implantologii
20. Planowanie optymalnego leczenia
21. Rozmowa o cenach i płatnościach, czyli jak pokonać obiekcję "za drogo"
22. Motywowanie do kontynuacji leczenia, czyli jak stworzyć klienta powracającego
23. Problemy z motywacją - pokonywanie obiekcji 
24. Scenariusze sprzedażowe rozmów lekarz - pacjent 
25. Organizowanie leczenia interdyscyplinarnego   

W TRAKCIE PRZERW:
Rozmowy indywidualne 
  
PO SZKOLENIU:
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu 
• Zapisy do zamkniętej grupy
• Ćwiczenia poszkoleniowe   
Szkolenie prowadzone jest przez osobę, która specjalizuje się w rozwoju gabinetów stomatologicznych, zatem możesz mieć pewność, że zawartość szkolenia i przykłady będą sprawdzone właśnie w branży stomatologicznej. 

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski
Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem w gabinecie stomatologicznym. Twórca projektu DentalWay - biznesowego programu rozwoju placówki stomatologicznej, który polega budowaniu modeli biznesowych i modeli komunikacji z pacjentem. Od 2005 roku specjalizuje się w psychologii osiągnięć, skutecznej komunikacji.
Występował jako wykładowca Glaxo Smith Cline, wykładowca podczas konferencji Okręgowej Izby lekarskiej w Warszawie, wykładach Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, CEDE.
Jego artykuły można znaleźć w gazetach Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, oraz portalach Infodent 24, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet. Praktyk przedsiębiorca specjalizujący się w szkoleniach biznesowych.
Łukasz Bieliński
Trener biznesu, Coach, Mediator, praktyk Nonviolent Communication
Praktyk obsługi klienta- zdobył bogate doświadczenie w pracując 5 lat jako doradca finansowy w takich firmach jak PZU Życie, Goldenegg oraz ING.
Jego artykuły dotyczące ukazały się na stronie www.forbes.pl
Prowadził szkolenia i prezentacje m.in. dla GlaxoSmithKline, Nikon, PZU Życie, ING Finanse, Krajowy Rejestr Długów, Grupa Pracuj, White & Case, Scotts.
Prowadził wykłady i prezentacje na takich uczelniach jak Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Wojskowa Akademia Techniczna, Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Finansów i Biznesu Vistula.

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:
1. Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie
2. Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu;
3. Skrypt szkoleniowy

TERMIN: 21-22 października 2017 r.
Czas trwania: godz. 10-17
Minimalna liczba uczestników: 5
MIEJSCE: WROCŁAW, WorkBand Sale szkoleniowe, Krasińskiego 15A/2
W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia
Informacje:
http://dentalway.pl/