znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Model motywowania. Skuteczne i nowoczesn...

Model motywowania. Skuteczne i nowoczesne metody budowania zaufania, stomatologicznego IQ i motywacji do leczenia

termin: 10 - 11.02.2018

Model motywowania. Skuteczne i nowoczesne metody budowania zaufania, stomatologicznego IQ i motywacji do leczenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich lekarzy, którzy chcą zwiększyć liczbę kontynuacji leczenia, akceptowania przez pacjentów droższych i lepszych rozwiązań stomatologicznych.

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski

Case Study: Trzech dentystów pracujących w tej samej placówce stomatologicznej, na tych samych stanowiskach z możliwością wykonywania takich samych usług.  Każda z tych trzech osób posiada zupełnie inną liczbę pacjentów, całkowicie różny % kontynuacji i dokańczania planów leczenia, co skutkuje dysproporcją obrotów finansowych w każdym miesiącu – dlaczego lekarze posiadający teoretycznie te same możliwości posiadają zupełnie inne efekty?....odpowiedź na szkoleniu

KORZYŚCI  
Kompetencje rozwijane na szkoleniu:  
• Protokoły wizyt różnych typów pacjentów 
• Budowanie marki osobistej lekarza 
• Rozpoznawanie i sklaryfikowanie potrzeb uświadomionych 
• Budowanie stomatologicznego IQ pacjentów
• Motywowanie do leczenia potrzeb nieuświadomionych
• Sekwencje prezentacji rozwiązań 
• Język korzyści
• Rozmowa o kosztach i o płatnościach
• Optymalny plan leczenia
• Trudne rozmowy z trudnymi pacjentami 

SZKOLENIE WYRÓŻNIA 
• Szkolenie pozwala nawet na podwojenie obrotów lekarzy, zwiększenie akceptacji planów leczenia nawet 2-3 krotnie. 
• Uczestnicy poznają zupełnie nowe, nigdzie nieprezentowane metody pracy z motywacją pacjenta stosowane przez znanych lekarzy dentystów na całym świecie. 
• Szkolenie nastawione jest na zwiększenie efektywności w obszarach najszybciej się rozwijających - rozmowa o okluzji, implantologii, estetyce, protetyce. 
• Szkolenie oparte o CASE STUDY i cykl Kolba.
• Rozmowy z pacjentami zakładające czas trwania 5-15 min - każdy może wdrożyć te metody z powodzeniem.

PLAN SZKOLENIA 
1.  Wstęp 
2.  Analiza psychologiczna pacjentów pod kątem ich systemu motywacji - behawioryzm 
3. Jak budować markę osobistą i swój profesjonalizm w oczach pacjenta - badania, analizy, fakty 
4. Komunikat JA w relacji z pacjentem, jako podstawa budowania zaufania; 
5. Protokoły przyjmowania zróżnicowanych typów pacjentów 
6. Jakich błędów unikać podczas procesu przyjmowania pacjentów, by nie rozczarować pacjenta 
7. Budowanie zaufania badania, analizy, wnioski, popełniane błędy, konkretne wnioski  
8. Badanie problemów uświadomionych i nieświadomych u klientów, jako metoda wzmacniania motywacji do zakupu droższych usług 
9. Sztuka prezentacji przypadku 
10. Budowanie stomatologicznego IQ 
11. Od problemu do celu, czyli jak budować strategię sprzedażową dla konkretnego klienta 
12. Budowanie wartości leczenia - jak zadbać, by pacjent bardziej doceniał rolę lekarza i chciał płacić za efekty pracy  
13. Prezentacja emocjonalna i behawioralna usług 
14. Prezentacja usług w oparciu o wartości pacjentów 
15. Prezentacje porównawcze - jak prezentować lepsze zamiast tańszego 
16. Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez inspirujące prezentacje 
17. Sekwencje prezentacji rozwiązań - biologia, zdrowie, funkcja, estetyka 
18. Indywidualizacja rozwiązań, czyli jak budować rozwiązania idealnie dopasowane do potrzeb konkretnego klienta 
19. Rozmowa o okluzji, estetyce, protetyce i implantologii 
20. Planowanie optymalnego leczenia 
21. Rozmowa o cenach i płatnościach, czyli jak pokonać obiekcję "za drogo" 
22. Motywowanie do kontynuacji leczenia, czyli jak stworzyć klienta powracającego 
23. Problemy z motywacją - pokonywanie obiekcji  
24. Scenariusze sprzedażowe rozmów lekarz - pacjent  
25. Organizowanie leczenia interdyscyplinarnego   

W TRAKCIE PRZERW: 
Rozmowy indywidualne 
   
PO SZKOLENIU: 
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu  
• Zapisy do zamkniętej grupy
• Ćwiczenia poszkoleniowe    
Szkolenie prowadzone jest przez osobę, która specjalizuje się w rozwoju gabinetów stomatologicznych, zatem możesz mieć pewność, że zawartość szkolenia i przykłady będą sprawdzone właśnie w branży stomatologicznej.  

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY: 
1. Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie 
2. Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu; 
3. Skrypt szkoleniowy

TERMIN: 10-11.02.2018 
Czas trwania: godz. 10-17
Minimalna liczba uczestników: 5
MIEJSCE: WARSZAWA
Cena: 1600 zł brutto
W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia
Informacje:
http://dentalway.pl/