znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Model Motywowania – Zwiększanie motywacj...

Model Motywowania – Zwiększanie motywacji do leczenia i akceptacji cen

termin: 16 - 17.03.2019

Model Motywowania – Zwiększanie motywacji do leczenia i akceptacji cen

Model Motywowania – Zwiększanie motywacji do leczenia i akceptacji cen

Prowadzący: Kamil Kuczewski

Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy dentystów oraz asystentek stomatologicznych.

Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu pogłębienie wiedzy Uczestników z zakresu efektywnej komunikacji oraz motywowania pacjentów do kontynuacji leczenia. Uczestnicy uczą się prezentować usługi stomatologiczne w sposób odpowiedni do typu pacjenta oraz zdobywają ich zaufanie. Zmieniają postrzeganie pacjentów odnośnie droższych i bardziej wymagających zabiegów stomatologicznych, stosując właściwe argumenty oraz prezentując w odpowiedni sposób ceny zabiegów.

Po szkoleniu Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:
Analizy psychologicznej pacjentów pod kątem ich systemu motywacji związanej z leczeniem stomatologicznym.
Czynników wpływających na siłę pierwszego wrażenia.
Sekwencji prezentacji rozwiązań – biologia, zdrowie, funkcja, estetyka.
Efektywnej komunikacji z pacjentem oraz sposobów motywowania go do kontynuacji leczenia.
Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:
Buduje markę osobistą i swój profesjonalizm w oczach klienta zdobywając jego zaufanie. Buduje stomatologiczne IQ.
Umiejętnie prowadzi rozmowę z pacjentem zarówno przez, jak i po leczeniu stomatologicznym. Dokonuje emocjonalnej oraz behawioralnej prezentacji usług stomatologicznych.
Poprzez prowadzenie różnego rodzaju prezentacji usług, zmienia postrzeganie klientów na temat bardziej wymagających i droższych zabiegów.
Rozmawia w sposób konkretny i przekonywujący o cenach oraz płatnościach, co ułatwia pokonać obiekcję „za drogo”.
Stosuje różnego rodzaju schematy wizyt i scenariusze sprzedażowe w zależności od typu pacjenta.
Motywuje pacjentów do leczenia, co skutkuje ich lojalnością oraz powtórnymi wizytami.
Po szkoleniu Uczestnik posiada kompetencje:
Samokształcenia się, rozumienia znaczenia komunikacji interpersonalnej z pacjentem oraz prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania dylematów związanych z motywowaniem pacjentów do kontynuowania leczenia stomatologicznego.

Zakres szkolenia:
Motywacja od problemu do celu
Prezentacja emocjonalna i behawioralna usług stomatologicznych
Sekwencje prezentacji rozwiązań – biologia, zdrowie, funkcja, estetyka
Motywowanie do kontynuacji leczenia, czyli jak stworzyć pacjenta powracającego
Problemy z motywacją – pokonywanie obiekcji
Analiza psychologiczna pacjentów pod kątem ich systemu motywacji – behawioryzm
Jak budować markę osobistą i swój profesjonalizm w oczach klienta– badania, analizy, fakty
Siła pierwszego wrażenia
Rozmowa przed badaniem
Komunikacja lekarza, asystentki i pacjenta podczas leczenia
Rozmowa po leczeniu
Rozmowa o kontynuacji leczenia
Rozmowa o cenach i płatnościach, czyli jak pokonać obiekcję „za drogo”
Sztuka prezentacji przypadku
Budowanie stomatologicznego IQ – omawianie problemu stomatologicznego
Scenariusze rozmów lekarz – pacjent

Termin: 16-17 marca 2019
Miejsce: Warszawa
godz. 10-17
Cena: 2000 zł
ZGŁOSZENIA: http://dentalway.pl/
tel. kontaktowy: 733 203 682, 883 613 100