znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Model Obsługi Pacjenta w Placówce Stomat...

Model Obsługi Pacjenta w Placówce Stomatologicznej – Poziom 2

termin: 26 - 27.05.2018

Model Obsługi Pacjenta w Placówce Stomatologicznej – Poziom 2

Model Obsługi Pacjenta w Placówce Stomatologicznej – Poziom 2

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski

Szkolenie przeznaczone jest dla zespołów recepcjonistek stomatologicznych, asystentek i higienistek. W trakcie zajęć budowane są kompetencje, które mają kluczowe znaczenie w budowaniu zaufania, relacji i motywacji pacjenta na poziomie personelu średniego.
Intencja często kierunkuje komunikację. Asystentki, które trafią na to szkolenie zdobędą wiedzę nastawioną na temat pracy zespołowej, a także nt. potrzeb pacjentów, priorytetów działania, sposobu wypowiadani się, analiz psychologicznych, struktur prezentacji, które pozwolą im w krótkich rozmowach bardzo kompetentnie obsłużyć pacjentów.

KORZYŚCI
Kompetencje rozwijane na szkoleniu
• Współpraca w zespole.
• Radzenia sobie z konfliktem w zespole.
• Profesjonalizm zawodowy.
• Badanie potrzeb pacjentów.
• Kompetencje odpowiadania bezpośrednio na potrzeby pacjentów.
• Wiedza merytoryczna niewchodząca w kompetencje lekarza.
• Prezentacja możliwości rozwiązań / postępowania.
SZKOLENIE WYRÓŻNIA
• Lepsza współpraca z zespołem (lekarze i personel średni).
• Zwiększona liczba pacjentów zapisujących się na wizyty po rozmowie telefonicznej.
• Osiągnięcie satysfakcji pacjentów na poziomie recepcji.
• Zwiększenie liczby nowych pacjentów.
• Profesjonalne rekomendowanie udogodnień.
• Umiejętność budowania autorytetu lekarzy.

PLAN SZKOLENIA
1. Osobowości pacjenta.
2. Budowanie relacji opartych na współpracy między pracownikami.
3. Psychologia potrzeb pacjentów, czyli różnice między tym, co pacjenci mówią, że chcą a czego tak naprawdę chcą.
4. Wiedza merytoryczna dla personelu średniego.
5. Kompetencje dopasowywania się do potrzeb pacjentów.
6. Kompetencje prezentacji możliwości leczenia.
7. Skuteczne rozmowy telefoniczne z pacjentami, czyli jak rozmawiać by dobrze wypaść przed pacjentem.
8. Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów, czyli jak radzić sobie z gniewem i niezadowoleniem pacjenta oraz jak budować z nim porozumienie.
9. Skuteczna komunikacja w relacji z pacjentem, czyli jak odkrywać niewyrażone myśli pacjentów, by zadbać porozumienie i zadowolenie pacjenta.
10. Techniki radzenia sobie ze stresem.
11. Budowanie motywacji do pracy.
12. Komunikacja z lekarzem na poziomie partnerskim.
13. Radzenie sobie z krytyką lekarza i szefa, czyli co zrobić, by zachować spokój i pewność siebie.
14. Sztuka obronysłabych stron i prezentacji silnych.
15. Komunikacja asertywna w relacji z pacjentem, czyli jak stawiać swoje granice i jednocześnie szanować granice pacjenta.
16. Model NVC w pracy z trudnym pacjentem.

W TRAKCIE PRZERW
• Rozmowy indywidualne.

PO SZKOLENIU
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu.
• Zapisy do zamkniętej grupy.
• Ćwiczenia poszkoleniowe.

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY
• Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie.
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu.
• Skrypt szkoleniowy.

Termin: 26-27 maja 2018
Miejsce: Katowice
Czas trwania: 2 dni, godz. 10-17
Cena: 1400 zł
Minimalna liczba uczestników: 5
ZGŁOSZENIE NA ADRES MAILOWY: http://dentalway.pl/
tel. kontaktowy: 733 203 682
W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia.