znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Model Profesjonalnej obsługi Pacjenta

Model Profesjonalnej obsługi Pacjenta

termin: 11.03.2018

Model Profesjonalnej obsługi Pacjenta

Profesjonalne schematy obsługi pacjentów dla personelu średniego

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski

Szkolenie przeznaczone jest dla recepcjonistek stomatologicznych, asystentek i higienistek. Przekazuje wiedzę nt. najlepszych schematów obsługi, zwiększając, jakość i satysfakcję pacjentów z leczenia.

Na podstawie analizy dziesiątek rozmów telefonicznych i bezpośrednich zauważyłem, że wiele osób z personelu średniego mimo ogromnego potencjału osobowościowego nie wie jak się zachować w każdej sytuacji, nie posiada minimalnej wiedzy merytorycznej oraz ciężko im znaleźć odpowiednie odpowiedzi na pytania pacjentów. Ten problem można bardzo łatwo rozwiązać, bo każdej pracownicy potrzebny jest kurs pozwalający na zdobycie wiedzy.  

KORZYŚCI 
• Algorytmy postępowania w różnych sytuacjach 
• Budowanie pierwszego wrażenia przez telefon i w kont. bezpośrednim 
• Przywitanie pacjentów i wypełnienie kart 
• Budowanie autorytetu lekarzy
• Rekomendowanie udogodnień 
• Rozmowa o cenach
• Merytoryczne krótkie odpowiadanie na pytania
• Profesjonalna rozmowa telefoniczna
• Kierowanie do odpowiednich lekarzy
• Radzenie sobie z trudnymi pacjentami
• Motywowanie pacjentów do zapisywania się na wizyty

EFEKTAMI SZKOLENIA SĄ:
• Zwiększona liczba pacjentów zapisujących się na wizyty po rozmowie telefonicznej
• Osiągnięcie satysfakcji pacjentów na poziomie recepcji
• Zwiększenie liczby nowych pacjentów
• Profesjonalne rekomendowanie udogodnień
• Umiejętność budowania autorytetu lekarzy

PLAN SZKOLENIA 
1. Prowadzenie krótkich, konkretnych i merytorycznych rozmów telefonicznych
2. Profesjonalny schemat obsługi pacjentów w gabinecie stomatologicznym
3. Szybkie i skuteczne nawiązywanie relacji, tak by pacjent od samego początku czuł się przy Tobie komfortowo
4. Rozpoznawanie typów psychologicznych pacjentów i umiejętności indywidualizowania przekazu
5. Budowanie ogromnej wiarygodności placówki
6. Metody prezentowania udogodnień tak, by pacjent wiedział, że trafił we właściwe miejsce
7. Dokładne badanie potrzeb pacjentów i spełniania oczekiwań
8. Budowanie ogromnej satysfakcji pacjentów z obsługi recepcji
9. Używanie języka korzyści w rozmowach z pacjentem
10. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach 

W TRAKCIE PRZERW:
Rozmowy indywidualne  

PO SZKOLENIU:
Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu 
Zapisy do zamkniętej grupy
Ćwiczenia poszkoleniowe 

Szkolenie prowadzone jest przez osobę, która specjalizuje się w rozwoju gabinetów stomatologicznych, zatem możesz mieć pewność, że zawartość szkolenia i przykłady będą sprawdzone właśnie w branży stomatologicznej.  

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:
1. Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie
2. Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu;
3. Skrypt szkoleniowy

TERMIN: 11 marca 2018
Minimalna liczba uczestników: 5
Czas trwania: godz. 10-17
MIEJSCE: Katowice
W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia
Informacje:
http://dentalway.pl/