znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Modele Biznesowe. Najlepsze strategie ro...

Modele Biznesowe. Najlepsze strategie rozwijania placówki stomatologicznej

termin: 18.11.2017

Modele Biznesowe. Najlepsze strategie rozwijania placówki stomatologicznej

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i managerów, którzy chcą się skutecznie rozwijać, pozyskiwać pacjentów na drogie usługi stomatologiczne i tym samym zwiększyć swój dochód.

PROWADZĄCY: Marek Dornowski

Po konsultacjach z przeszło 250 stomatologami w ostatnich latach zauważyłem, że największym problemem z rozwijaniem nowej placówki stomatologicznej jest stworzenie skutecznego planu działania, który od pierwszych dni zapewni stały napływ pacjentów oraz dopilnuje, aby jak największa ich część była leczona kompleksowo.

KORZYŚCI
• Uczestnicząc w tym szkoleniu, nauczysz się przede wszystkim jak rozwijać gabinet i:
• Skutecznie pozyskiwać nowych pacjentów
• Zachęcić pacjentów do korzystania z drogich usług
• Tanio i skutecznie działać w mediach i Internecie
• Pozyskać dotacje na rozwój gabinetu stomatologicznego

EFEKTY SZKOLENIA:
• Tanie i skuteczne docieranie do wielu nowych pacjentów
• Stworzenie skutecznego modelu biznesowego
• Zdobycie umiejętności docierania i zdobywania pacjentów korzystających z usług zakładania implantów, stomatologii estetycznej, ortodoncji itp.
• Znacznie skuteczniejsze działania w Internecie, mediach, akcjach promocyjnych
• Uzyskanie informacji jak zdobyć dotację z UE na otwarcie gabinetu stomatologicznego
• Opracowanie nowoczesnych narzędzi marketingowych

PLAN SZKOLENIA:
1. DOTACJE Z UE - na sprzęt, na szkolenia, na wynagrodzenia pracowników
2. STRATEGIE BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
3. SEGMENTY PACJENTÓW - implantologia, protetyka, estetyka, ortodoncja, periodontologia,
4. PROPOZYCJA WARTOŚCI - budowanie placówki ukierunkowanej na konkretną grupę
5. INTERNETOWE KANAŁY DYSTRYBUCJI - budowanie bazy pacjentów przez Internet
6. BEZPOŚREDNIE KANAŁY DYSTRYBUCJI - tanie metody pozyskiwania pacjentów 'face to face'
TO SZKOLENIE POZWOLI NA ZWIĘKSZENIE ZYSKÓW GABINETU ORAZ ZMNIEJSZENIE CZASU PRACY.
MOŻESZ LATAMI SZUKAĆ WŁAŚCIWYCH SCHEMATÓW LUB PRZYJŚĆ I ZDOBYĆ WIEDZĘ PRAKTYKÓW OSZCZĘDZAJĄC NA TYM MNÓSTWO CZASU
POZNASZ STANDARDY TWORZENIA MODELI BIZNESOWYCH:
1. SEGMENTY PACJENTÓW - jakich usług chciałbyś mieć więcej - Implanty, licówki, ortodoncja, chirurgia? Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak docierać do zainteresowanych pacjentów i sprawić, by decydowali się przyjść właśnie do Ciebie
2. KLUCZOWE DZIAŁANIA- Zastanawiasz się, co robić, aby Twój gabinet rozwijał się szybciej? Dostaniesz sprawdzony plan działania na cały rok - tani i skuteczny. Przestaniesz działać na oślep i skorzystasz z naszego doświadczenia
3. KLUCZOWI PARTNERZY- dowiesz się, kto i dlaczego może być niezwykle pomocny i skuteczny w pozyskiwaniu nowych pacjentów dla Twojego gabinetu
4. KANAŁY DYSTRYBUCJI- to szkolenie pokaże Ci, którymi drogami docierać z informacją do pacjentów. Mało tego - wybierzesz odpowiednią kolejność działań, przez co będziesz bardziej skuteczny. Dowiesz się, co NIE DZIAŁA - unikniesz straty czasu i pieniędzy
5. KLUCZOWE ZASOBY- co jest Twoją przewagą konkurencyjną i jak to promować? Jeśli nie umiesz kreować przewag konkurencyjnych, to tempo Twojego rozwoju będzie mizerne. Szkolenie pokaże, jak kreować przewagi konkurencyjne
6. PROPOZYCJA WARTOŚCI- Twoi pacjenci przyjdą do Ciebie tylko z powodu ściśle określonych powodów. Naucz się tworzyć BARDZO wartościowe powody, które będą kierować wielu nowych pacjentów do Twojego gabinetu
7. RELACJE Z PACJENTAMI- to szkolenie pokaże Ci drogi, którymi zatrzymasz swoich pacjentów
8. STRUMIENIE KOSZTÓW- wszystko, co robisz powinno być tanie i skuteczne
9. STRUMIENIE PRZYCHODÓW- możesz zarabiać znacznie więcej niż myślisz - kwestia czy chcesz wiedzieć jak to zrobić?

PROWADZĄCY: Marek Dornowski
Współzałożyciel sieci klinik działających pod szyldem Kraina Zdrowego Uśmiechu (www.krainazdrowegousmiechu.pl). Prezes Zarządu Premium Dental Group – spółki zajmującej się między innymi szkoleniami i kompleksową obsługą placówek stomatologicznych w obszarze komunikacji marketingowej (www.premium-dental.pl ). Jest absolwentem studiów MBA realizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się również w ramach prestiżowych kursów Chartered Institute of Marketing - największej na świecie organizacji zrzeszającej marketerów.
Kamil Kuczewski
Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem w gabinecie stomatologicznym. Twórca projektu DentalWay - biznesowego programu rozwoju placówki stomatologicznej, który polega budowaniu modeli biznesowych i modeli komunikacji z pacjentem. Od 2005 roku specjalizuje się w psychologii osiągnięć, skutecznej komunikacji.
Występował jako wykładowca Glaxo Smith Cline, wykładowca podczas konferencji Okręgowej Izby lekarskiej w Warszawie, wykładach Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, CEDE.
Jego artykuły można znaleźć w gazetach Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, oraz portalach Infodent 24, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet. Praktyk przedsiębiorca specjalizujący się w szkoleniach biznesowych.

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:
1. Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie
2. Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu
3. Skrypt szkoleniowy

Termin: 18 listopada 2018
Czas trwania: godz. 10-17
CENA:
Bilet 1 osoba wczesna rejestracja do 30.09 - 25% zniżki - 750 zł brutto
Bilet 1 osoba - 1000 zł brutto
Bilet 2 osoby 10% zniżki - 1800 zł brutto
MIEJSCE: WARSZAWA, GOLDEN FLOOR al. Jerozolimskie 123 A
Minimalna liczba uczestników: 5
Informacje:
http://dentalway.pl/