znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Modele Konsultacji. Nowoczesne i sprawdz...

Modele Konsultacji. Nowoczesne i sprawdzone metody zwiększania motywacji, prowadzenia konsultacji, akceptacji planów leczenia

termin: 06 - 07.10.2018

Modele Konsultacji. Nowoczesne i sprawdzone metody zwiększania motywacji, prowadzenia konsultacji, akceptacji planów leczenia

Modele Konsultacji. Nowoczesne i sprawdzone metody zwiększania motywacji, prowadzenia konsultacji, akceptacji planów leczenia

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich lekarzy i zespołów interdyscyplinarnych, które chcą zwiększyć miesięczne obroty, wykonywać bardziej ambitne i kosztowne zabiegi, mieć więcej zakończonych planów leczenia i poprawić komunikację w zespole.
Wykorzystując obecną bazę Twoich pacjentów, możesz wykonywać znacznie więcej zabiegów rozwiązujących problemy okluzyjne, implantologiczne, protetyczne, estetyczne, a Twoi pacjenci będą Ci wdzięczni, że to Ty im pomogłeś.

KORZYŚCI
• Protokół wizyty konsultacyjnej.
• Badanie potrzeb pacjentów.
• Prezentacja problemów stomatologicznych.
• Weryfikacja problemów uświadomionych vs. problemów nieuświadomionych i umiejętność dopasowania propozycji do możliwości pacjenta.
• Schemat prezentacji leczenia.
• Rozmowa o cenach.
• Planowanie leczenia interdyscyplinarnego.
SZKOLENIE WYRÓŻNIA
• Szkolenie pozwala na zwiększenie akceptacji planów leczenia nawet 2-3 krotnie w zależności od obecnego poziomu kompetencji.
• Uczestnicy poznają zupełnie nowe, nigdzie nieprezentowane metody pracy z motywacją pacjenta stosowane przez znanych lekarzy dentystów na całym świecie.
• Szkolenie nastawione jest na zwiększenie efektywności w obszarach najszybciej się rozwijających - rozmowa o okluzji, implantologii, estetyce, protetyce.
• Szkolenie oparte o CASE STUDY i cykl Kolba.
• Rozmowy z pacjentami zakładając czas trwania 5-15 min - każdy może wdrożyć te metody z powodzeniem.

PLAN SZKOLENIA
1. Budowanie marki osobistej.
2. Metody docierania do pacjentów na duże zabiegi stomatologiczne.
3. Innowacje w stomatologii budujące zainteresowanie pacjentów - budowanie przewagi konkurencyjnej.
4. Potrzeby psychologiczne pacjentów.
5. Formularze do konsultacji pacjentów.
6. Siła pierwszego wrażenia.
7. Budowanie otwartości do rozmowy bez tematów tabu.
8. Badanie potrzeb.
9. Analiza potrzeb uświadomionych i nieuświadomionych.
10. Procedura badania.
11. Wstęp do konsultacji - dialog rozgrzewający, finansowy i techniczny.
12. Prezentacja problemów stomatologicznych.
13. Rozmowy o przywróceniu zdrowia.
14. Rozmowa o przywróceniu funkcji.
15. Rozmowa o estetyce.
16. Rozmowa o cenach i płatnościach.
17. Rozmowa o potrzebach uświadomionych i nieuświadomionych.
18. Optymalizacja planu leczenia przed prezentacją.
19. Prezentacja optymalnego planu leczenia.
20. Motywacja - badania, analizy fakty i metody podtrzymania motywacji.
21. Budowanie harmonogramu leczenia w oparciu o styl życia, możliwości finansowe, i czasowe pacjenta.
22. Prezentacja planu leczenia w oparciu o psychologiczne potrzeby, nieuświadomione problemy, analizę obiekcji pacjenta.
23. Budowanie interdyscyplinarnego planu leczenia.
24. Prezentacja interdyscyplinarnego planu leczenia.

W TRAKCIE PRZERW
• Rozmowy indywidualne.

PO SZKOLENIU
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu.
• Zapisy do zamkniętej grupy biznesowej.
• Ćwiczenia poszkoleniowe.

PROWADZĄCY: Kamil Kuczewski
Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem w gabinecie stomatologicznym. Twórca projektu DentalWay - biznesowego programu rozwoju placówki stomatologicznej, który polega budowaniu modeli biznesowych i modeli komunikacji z pacjentem. Od 2005 roku specjalizuje się w psychologii osiągnięć, skutecznej komunikacji.
Występował jako wykładowca Glaxo Smith Cline, wykładowca podczas konferencji Okręgowej Izby lekarskiej w Warszawie, wykładach Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, CEDE.
Jego artykuły można znaleźć w gazetach Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, oraz portalach Infodent 24, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet. Praktyk przedsiębiorca specjalizujący się w szkoleniach biznesowych.
Szkolenie prowadzone jest przez osobę, która specjalizuje się w rozwoju gabinetów stomatologicznych, zatem możesz mieć pewność, że zawartość szkolenia i przykłady będą sprawdzone właśnie w branży stomatologicznej.

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY
• Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie.
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu.
• Skrypt szkoleniowy.

Termin: 6-7 października 2018
Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 2 dni, godz. 10-17
Cena: 1800 zł
Minimalna liczba uczestników: 5
ZGŁOSZENIE NA ADRES MAILOWY: http://dentalway.pl/
tel. kontaktowy: 733 203 682
W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia.