znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Modele Marketingowe. Narzędzia budowania...

Modele Marketingowe. Narzędzia budowania marki i pozyskiwania pacjentów

termin: 19.11.2017

Modele Marketingowe. Narzędzia budowania marki i pozyskiwania pacjentów

Modele Marketingowe. Narzędzia budowania marki i pozyskiwania pacjentów

PROWADZĄCY: Marek Dornowski

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i managerów, którzy chcą poprawić wizerunek gabinetu, wypromować swoje usługi i pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegi implantologiczne, protetyczne, estetyczne, zwiększając zyski gabinetu.
Jak to jest, że placówki będące 20 lat na rynku, posiadające 15 tys. kart pacjentów nie mają żadnych pacjentów na implanty, protetykę i estetykę? Marketing to sztuka analizowania, planowania i realizowania w oparciu o posiadane zasoby i możliwości rynkowe… Jeśli działałeś do tej pory bez strategii koniecznie przyjdź na to szkolenie.

KORZYŚCI
Szkolenie przedstawia:
• Planowanie marketingowe i biznesowe;
• Budowanie marki osobistej;
• Możliwości zwiększenia liczby pacjentów na zabiegi implantologiczne, protetyczne, estetyczne;
• Budowanie autorytetu wśród pacjentów;
• Sztuki budowania zainteresowania placówką;
• Zwiększanie rentowności poszczególnych usług;
• Zwiększanie liczby pacjentów z jednoczesnym zwiększaniem cen przy tych samych kosztach.

SZKOLENIE WYRÓŻNIA:
• Innowacyjne metody marketingowe dla dentystów;
• Przedstawienie solidnego planu marketingowego wraz z harmonogramem i analizą kosztów;
• Zachowanie etyki zawodowej;
• Rozróżnienie strategii marketingowych na procesy krótko i długofalowe, dzięki czemu część metod omawianych na szkoleniu można wdrożyć „od zaraz”, a inne wymagają przygotowania.

PLAN SZKOLENIA
1. Faza pierwsza - ustalanie celów
Kreowanie misji i celów gabinetu stomatologicznego
2. Faza druga - przegląd sytuacji
• Audyt marketingowy
• Ogólny obraz rynku
• Analiza SWOT
3. Faza trzecia - sformułowanie strategii
• Założenia marketingowe
• Cele i strategie marketingowe
• Oszacowanie oczekiwanych wyników oraz wskazanie alternatywnych planów i kompozycji marketingowych
4. Faza czwarta - alokacja zasobów i monitorowanie
• Budżet
• Szczegółowy program wdrożeniowy na pierwszy rok
• Pomiar i przegląd

W TRAKCIE PRZERW
Rozmowy indywidualne

PO SZKOLENIU
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu
• Zapisy do zamkniętej grupy biznesowej
• Ćwiczenia poszkoleniowe

PROWADZĄCY: Marek Dornowski
Współzałożyciel sieci klinik działających pod szyldem Kraina Zdrowego Uśmiechu (www.krainazdrowegousmiechu.pl). Prezes Zarządu Premium Dental Group - spółki zajmującej się między innymi szkoleniami i kompleksową obsługą placówek stomatologicznych w obszarze komunikacji marketingowej (www.premium-dental.pl ). Jest absolwentem studiów MBA realizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się również w ramach prestiżowych kursów Chartered Institute of Marketing - największej na świecie organizacji zrzeszającej marketingowców
Szkolenie prowadzone jest przez osobę, która specjalizuje się w rozwoju gabinetów stomatologicznych, zatem możesz mieć pewność, że zawartość szkolenia i przykłady będą sprawdzone właśnie w branży stomatologicznej.

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:
1. Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie
2. Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu;
3. Skrypt szkoleniowy

TERMIN 19.11.2017 r.
Minimalna liczba uczestników: 5
Czas trwania: godz. 10-17
MIEJSCE: WROCŁAW WorkBand Sale szkoleniowe, Krasińskiego 15A/2  Wrocław
W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia
Bilet wczesna rejestracja 1 osoba - 25% zniżki do 1 Października 2017: 750,00 zł  
Bilet wczesna rejestracja 2 osoby - 30% zniżki do 1 Października 2017: 1 400,00 zł  
Bilet normalny 1 osoba  do 28 Października 2017, 17:00: 1 000,00 zł  
Bilet normalny 2 osoby 10% zniżki do 28 Października 2017, 17:00 : 1 800,00 zł
Informacje:
http://dentalway.pl/