znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Modele Marketingowe. Narzędzia budowania...

Modele Marketingowe. Narzędzia budowania marki i pozyskiwania pacjentów

termin: 21 - 22.07.2018

Modele Marketingowe. Narzędzia budowania marki i pozyskiwania pacjentów

Modele Marketingowe. Narzędzia budowania marki i pozyskiwania pacjentów

PROWADZĄCY: Marek Dornowski

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i managerów, którzy chcą poprawić wizerunek gabinetu, wypromować swoje usługi i pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegi implantologiczne, protetyczne, estetyczne, zwiększając zyski gabinetu.
Jak to jest, że placówki będące 20 lat na rynku, posiadające 15 tys. kart pacjentów nie mają żadnych pacjentów na implanty, protetykę i estetykę? Marketing to sztuka analizowania, planowania i realizowania w oparciu o posiadane zasoby i możliwości rynkowe… Jeśli działałeś do tej pory bez strategii koniecznie przyjdź na to szkolenie.

KORZYŚCI
Szkolenie przedstawia:
• Planowanie marketingowe i biznesowe;
• Budowanie marki osobistej;
• Możliwości zwiększenia liczby pacjentów na zabiegi implantologiczne, protetyczne, estetyczne;
• Budowanie autorytetu wśród pacjentów;
• Sztuki budowania zainteresowania placówką;
• Zwiększanie rentowności poszczególnych usług;
• Zwiększanie liczby pacjentów z jednoczesnym zwiększaniem cen przy tych samych kosztach.

SZKOLENIE WYRÓŻNIA:
• Innowacyjne metody marketingowe dla dentystów;
• Przedstawienie solidnego planu marketingowego wraz z harmonogramem i analizą kosztów;
• Zachowanie etyki zawodowej;
• Rozróżnienie strategii marketingowych na procesy krótko i długofalowe, dzięki czemu część metod omawianych na szkoleniu można wdrożyć „od zaraz”, a inne wymagają przygotowania.

PLAN SZKOLENIA
1. Faza pierwsza - ustalanie celów
Kreowanie misji i celów gabinetu stomatologicznego
2. Faza druga - przegląd sytuacji 
• Audyt marketingowy
• Ogólny obraz rynku
• Analiza SWOT
3. Faza trzecia - sformułowanie strategii
• Założenia marketingowe
• Cele i strategie marketingowe
• Oszacowanie oczekiwanych wyników oraz wskazanie alternatywnych planów i kompozycji marketingowych
4. Faza czwarta - alokacja zasobów i monitorowanie
• Budżet
• Szczegółowy program wdrożeniowy na pierwszy rok
• Pomiar i przegląd

W TRAKCIE PRZERW
Rozmowy indywidualne

PO SZKOLENIU
• Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu
• Zapisy do zamkniętej grupy biznesowej
• Ćwiczenia poszkoleniowe

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:
1. Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie
2. Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu;
3. Skrypt szkoleniowy

Termin: 21-22 lipca 2018
Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 2 dni, godz. 10-17
Cena: 2200 zł
Minimalna liczba uczestników: 5
ZGŁOSZENIE NA ADRES MAILOWY: http://dentalway.pl/
tel. kontaktowy: 733 203 682
W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia.