znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > PRAKTYCZNE WARSZTATY Z PODSTAW MARKETING...

PRAKTYCZNE WARSZTATY Z PODSTAW MARKETINGU STOMATOLOGICZNEGO

termin: 16.12.2017

PRAKTYCZNE WARSZTATY Z PODSTAW MARKETINGU STOMATOLOGICZNEGO

PRAKTYCZNE WARSZTATY Z PODSTAW MARKETINGU STOMATOLOGICZNEGO

Prowadzący: Arek Buziewicz

O warsztatach:

Jest to szkolenie, które systematyzuje najważniejsze aspekty komunikacji internetowej związanej z kompleksowym leczeniem choroby okluzyjnej.
Uporządkujesz najważniejsze zagadnienia wizerunku lekarza i kliniki, bez których żadne kampanie marketingowe nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.
Dzięki wdrożeniu tych rozwiązań będziesz przyciągać pacjentów, którzy:
są zainteresowani Twoimi ulubionymi zabiegami, które sprawiają Ci najwięcej satysfakcji, które najbardziej lubisz wykonywać,
doceniają Twoje doświadczenie oraz długie godziny spędzone na dalszej edukacji, w Twojej ulubionej dziedzinie stomatologii,
potrafią sobie samodzielnie uzasadnić słuszność cen, które wymagasz za świadczone przez Ciebie zabiegi.

Praktycznie cały dzień będziesz pracować i ćwiczyć na swoim komputerze. Otrzymasz bardzo dużo porad od praktyków z wieloletnim doświadczeniem. 100% praktyki – zero teorii!

Podczas warsztatów:

Wspólnie z uczestnikami i pod okiem wykładowcy przeanalizujesz swoją stronę internetową.
Po warsztatach otrzymasz checklistę z konkretnymi wskazówkami co powinieneś na niej zmienić.
Dowiesz się jakie treści warto zamieszczać, a jakich należy unikać na swojej stronie internetowej, aby przyciągała więcej idealnych pacjentów.
Poznasz narzędzie do tworzenia poradników eksperckich. Nauczysz się również jak tworzyć przy jego pomocy grafiki do Social Mediów lub grafiki na własną stronę bez angażowania studia graficznego.
Wraz z wykładowcą poznasz podstawy prowadzenia profilu gabinetu na Facebooku. Dowiesz się w jaki sposób zautomatyzować zamieszczanie postów, jak analizować statystyki.
Po szkoleniu otrzymasz podsumowanie konkretnych wskazówek co powinieneś zmienić na swoim profilu na Facebook.
Będziesz miał możliwość porozmawiania z wykładowcami i przeanalizowania z nimi problemów marketingowych Twojej palcówki.
Profil uczestnika:
Warsztaty przeznaczone są dla osób, które już zajmują się marketingiem w gabinecie lub przygotowują się do tej roli managerów, właścicieli, rejestratorek jak również stomatologów, którzy chcą zbudowaćwzmocnić wizerunek eksperta oraz otrzymać praktyczne porady jak tworzyć treści wartościowe dla potencjalnych pacjentów.

Cele:

Celem tego szkolenia jest zbudowanie solidnych podstaw marketingowych. Gwarantujemy Ci nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających budowanie wizerunku eksperta celem pozyskiwania idealnych pacjentów.

Korzyści:

Po ukończonym szkoleniu będziesz potrafić:

Uporządkować treści na swoich stronach internetowych – język korzyści pacjenta.
Dobrać odpowiednie ilustracje i zdjęcia – budujące zaufanie i zachęcające do wizyty.
Stworzyć nowe treści wartościowe dla pacjenta – prezentacja oferty poprzez edukację.
Wykorzystać zdjęcia przed i po leczeniu – opowiadając historie pacjentów.
Nagrać proste filmy – pokazując wrażenia pacjentów i odpowiadając na ich częste pytania.
Poprawić profil gabinetu na Facebook’u – systematyzacja i atrakcyjność publikacji.
Metodologia:

Prezentacja szkolenia na rzutniku i ekranie, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia marketingowe poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.

Data: 16.12.2017
MIEJSCE: ul. Pilska 15, 61-045 Poznań
Godziny wykładów: 9:00 – 18:00
Rejestracja i płatność do 29 października 2017 – 1270 pln
Rejestracja i płatność po 29 października 2017 – 1470 pln

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
e-mail: arek@dentim.pl
telefon: 733806866

Zapisy na: www.akademiadawsona.pl