znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > Szkolenie z komunikacji: "Profesjonalna ...

Szkolenie z komunikacji: "Profesjonalna recepcja w obsłudze pacjenta"

termin: 19.11.2016

Szkolenie z komunikacji: "Profesjonalna recepcja w obsłudze pacjenta"

Szkolenie z komunikacji: "Profesjonalna recepcja w obsłudze pacjenta"

PROWADZĄCY: KAMIL KUCZEWSKI

RECEPCJONISTKA TO NAJWAŻNIEJSZE OGNIWO PROFESJONALNEJ PLACÓWKI STOMATOLOGICZNEJ
SZKOLENIE MA NA CELU ZAPREZENTOWANIE :

ROZMOWY TELEFONICZNEJ Z PACJENTEM
BUDOWANIA AUTORYTETU I REKOMENDOWANIA USŁUG
OBSŁUGI PACJENTA PIERWSZORAZOWEGO
PROFESJONALNEJ ROZMOWY Z PACJENTEM
MOTYWUJĄCEJ PREZENTACJI UDOGODNIEŃ PLACÓWKI
RADZENIA SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH

EFEKTAMI SZKOLENIA JEST:
1.  Zwiększona liczba pacjentów zapisujących się na wizyty po rozmowie telefonicznej
2.  Osiągnięcie satysfakcji pacjentów na poziomie recepcji
3.  Zwiększenie liczby nowych pacjentów
4.  Profesjonalne rekomendowanie udogodnień i
5.  Umiejętność budowania autorytetu lekarzy

POZNASZ STANDARDY:
1. Prowadzenia krótkich, konkretnych i merytorycznych rozmów telefonicznych
2. Profesjonalnego schematu obsługi pacjentów w gabinecie stomatologicznym
3. Szybkiego i skutecznego nawiązywania relacji, tak by pacjent od samego początku czuł się przy Tobie komfortowo
4. Rozpoznawania typów psychologicznych pacjentów i umiejętności indywidualizowania przekazu
5. Budowania ogromnej wiarygodności placówki
6. Metody prezentowania udogodnień tak, by pacjent wiedział, że trafił we właściwe miejsce
7. Dokładnego badania potrzeb pacjentów i spełniania oczekiwań
8. Budowania ogromnej satysfakcji pacjentów z obsługi recepcji
9. Używania języka korzyści w rozmowach z pacjentem
10. Radzenia sobie w trudnych sytuacjach

OTRZYMASZ:
SKRYPT ZAWIERAJĄCY SCHEMATY ROZMÓW Z PACJENTEM
PROFESJONALNE NAGRANIA AUDIO Z ROZMÓW RECEPCJI
PRESTIŻOWY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA

UDOGODNIENIA DLA UCZESTNIKÓW:
1. Prestiżowy certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie
2. Materiały szkoleniowe i pełen dokładny skrypt
3. Poczęstunek i obiad zagwarantowany
4. Małe grupy szkoleniowe - max. 8 osób

TERMIN: 19 listopad 2016
MIEJSCE: Millenium Plaza, Warszawa ul. Aleje Jerozolimskie 123a
Godziny szkolenia: 9-17
Kontakt:
biuro@dentalway.pl
telefon: 733 203 682
CENA:
Do 3 listopada 2016 r. - 540 zł brutto
Po 3 listopada 2016 r. - 600 zł brutto
ZAPISY: www.dentalway.pl