znajdujesz się: Strona główna > Kalendarium wydarzeń > SZKOLENIE ZARZĄDZANIE I MARKETING STOMAT...

SZKOLENIE ZARZĄDZANIE I MARKETING STOMATOLOGICZNY. PODNIEŚ SWOJĄ PRAKTYKĘ NA POZIOM WYŻEJ!

termin: 17 - 18.11.2018

SZKOLENIE ZARZĄDZANIE I MARKETING STOMATOLOGICZNY. PODNIEŚ SWOJĄ PRAKTYKĘ NA POZIOM WYŻEJ!

SKUTECZNY MARKETING STOMATOLOGICZNY CZYLI JAK POZYSKAĆ PACJENTÓW I SPRAWIĆ, ŻE ZOSTANĄ Z NAMI NA DŁUGO

2 DNI SZKOLENIOWE:
16 GODZIN PRAKTYCZNEJ WIEDZY!

Warsztaty przeznaczone są dla małych i średnich praktyk stomatologicznych, managerów bądź lekarzy którzy chcieliby wykonać istotny krok na przód w swojej praktyce stomatologicznej. Zakres szkolenia pomoże zarówno usprawnić i rozwinąć obecnie funkcjonującą praktykę, jak również ułatwi start lekarzom, którzy myślą o działalności na własny rachunek.

Prowadzący: Tomasz Rozwadowski i Paweł Suder

ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ KLUCZEM DO SZCZĘŚCIA CZY DROGĄ DO PROBLEMÓW?
Rodzaje modeli biznesowych praktyk stomatologicznych. Różnice w filozofii i strategii rynkowej.
Od specjalisty do przedsiębiorcy – czyli czy dobry lekarz będzie dobrym biznesmenem?
Kultura organizacyjna firmy, jej zmiany w ciągu rozwoju firmy i jej powiększania.
Sposoby jej „ujarzmiania”, radzenia sobie z nowym i starym personelem i ich oczekiwaniami?
Jakie pytania warto sobie zadać na samym początku? Misja – Wartości – Zasady.
Zarządzanie procesowe – czyli co tak naprawdę dziać się musi w firmie aby funkcjonowała.
Bycie liderem – czyli kim jestem dla moich pracowników i co im daję.
Podstawowe zasady budowania Zespołu – czyli co robić aby nie pracować samemu.
Współpraca z trudnym pracownikiem – prezentacja oczekiwań, monitoring, metody konstruktywnego wyrażania uwag, kiedy i jak zwalniać aby było to z pożytkiem dla całego zespołu.
Zarządzanie sytuacyjne czyli dopasowane indywidualnie do każdego pracownika – dla każdego coś innego.

SKUTECZNY MARKETING STOMATOLOGICZNY CZYLI JAK POZYSKAĆ PACJENTÓW I SPRAWIĆ, ŻE ZOSTANĄ Z NAMI NA DŁUGO
Prowadzenie działań marketingowych w zgodzie z ustawą o zakazie reklamowania się lekarzy
Misja, wizja i cele – czyli po co w ogóle marketing stomatologiczny?
Analiza działań marketingowych konkurencji w Twoim mieście. Omówienie wniosków.
Pozyskiwanie pacjentów z internetu – portale branżowe – czy warto?
Pozyskiwanie pacjentów z internetu – Facebook Marketing:
przegląd możliwości jakie daje Facebook, po co prowadzić Fanpage, jakie posty publikować a jakich unikać?
Pozyskiwanie pacjentów z internetu – strona www i pozycjonowanie (SEO): nowoczesne trendy w stronach www dla stomatologii, co działa a co nie?
Kampanie adWords: czym różnią się od SEO, przegląd najlepszych praktyk, jakich efektów z kampanii możemy oczekiwać?
Wiemy, że jako lekarz stomatolog niekoniecznie będziesz chciał zajmować się marketingiem osobiście. Dlatego w każdym z modułów udzielimy Ci szczególnych wskazówek – jak kontrolować firmy promujące Twoją praktykę, jak z nimi rozmawiać i nie dać się nabrać na płacenie za brak efektów!

Termin: 17-18.11.2018 (2 dni)
cena: 2500,00 zł brutto
Miejsce: CENTRUM STOMATOLOGII „GALERIA UŚMIECHU”, UL. PŁK. FRANCESCO NULLO 42/U7 (I PIĘTRO), KRAKÓW
KONTAKT: SZKOLENIA@DIGITALSMILEDESIGN.PL
+48 531 108 008 | +48 12 429 14 70