znajdujesz się: Strona główna > Aktualności > Dental Visit I - szkolenie z profesjonal...

Dental Visit I - szkolenie z profesjonalnej obsługi dla stomatologów

22.09.2015

Dental Visit I - szkolenie z profesjonalnej obsługi dla stomatologów

Kamil Kuczewski przedstawi 50 technik mających wpływ na podniesienie satysfakcji, świadomości i motywacji pacjenta

3 i 4 października w Centrum Medycznym MediPark w Warszawie odbędzie się szkolenie dla lekarzy stomatologów z profesjonalnej obsługi pacjenta.

Na szkoleniu dokładnie POZNASZ:
• najczęściej popełniane błędy w komunikacji z pacjentem;
• sprawdzony schemat przyjmowania pacjentów krok po kroku;
• psychologiczne mechanizmy budowania przyjaznej relacji i atmosfery;
• sposoby na rozładowanie stresu i budowanie wizerunku profesjonalizmu;
• 10 czynników mających wpływ na wiarygodność stomatologa, która jest kluczowa dla pacjenta w procesie wyboru gabinetu lub podejmowania decyzji o konkretnym leczeniu;
• sposoby uświadamiania pacjentowi jego potrzeb stomatologicznych wg 3 stopniowego systemu informacji zwrotnej;
• elementy prezentacji rozwiązań stomatologicznych mające największy wpływ na maksymalne pobudzenie umysłu pacjenta do współpracy;
• badania o wzbudzaniu motywacji poprzez ciekawość i emocje;
• przykłady postępowania, które umożliwiają, bez przekonywania i namawiania, wzbudzenie w pacjencie potrzeby leczenia;
• język korzyści, który dociera głęboko do serca pacjenta;
• system 4 kroków pozwalający zwiększenie szansy na płynne wdrożenie kompleksowego leczenia u pacjenta;
• umiejętności, które profesjonalnie wykonane spowodują wzrost motywacji do leczenia, wizyt kontrolnych i zmiany codziennych nawyków higienizacyjnych.

Zaprezentowane zostanie około 50 technik mających wpływ na podniesienie satysfakcji, świadomości i motywacji pacjenta. Forma bardzo intensywnych ćwiczeń w dwu- i trzyosobowych grupach, a także wystąpienia publiczne. Przedstawione zostaną najnowsze na świecie metody komunikacji z pacjentem, które obecnie zyskują, co raz większą popularność w Polsce. Szczególnie wykorzystywane w zachodnich krajach Europy.
Przedstawimy także multimedialne aplikacje zwiększające akceptacje planów leczenia i wybierzemy najlepsze.
Ćwiczenia obejmować będą pracę z tabletem na aplikacji. Ćwiczenia wyłącznie praktyczne – korzystamy z autentycznych rozmów, nagrań audio i video, a uczestnicy pracują w grupach oraz występują na scenie ćwicząc poznane narzędzia.

Warsztaty są skierowane do młodych lekarzy, którzy chcą szybko zapełnić swoje grafiki i zbudować satysfakcję pacjentów i pracodawców, a także do lekarzy, którym zależy na zdobyciu pacjentów na kompleksowe usługi, zwiększyć liczbę pacjentów implantologicznych, ortodontycznych, protetycznych i na stomatologię estetyczną,
jak również do właścieli praktyk, którzy chcą poznać najnowsze i najlepsze standardy obsługi pacjentów oraz myślą nad wprowadzeniem zmian w swoich praktykach stomatologicznych.

Efekty z warsztatów to podniesienie satysfakcji pacjentów z leczenia, podniesienie do 70-80% kontynuacji leczenia, zwiększenie akceptacji planów leczenia oraz zwiększenie liczby rekomendacji gabinetu.

Każdy uczestnik otrzyma:
• PEŁEN SZCZEGÓŁOWY SKRYPT z objaśnieniem metodologii komunikacji;
• 3 miesięczny dostęp do video aplikacji DENTAL PATIENT EDUCATION o wartości 180 zł – przodującej na świecie aplikacji pomagającej zwiększać akceptację planów leczenia.

Informacje: https://www.facebook.com/events/952883318110015/
Bilety: http://dentalvisit.evenea.pl

Zapraszam - Kamil Kuczewski