znajdujesz się: Strona główna > Aktualności > Dental Way - komunikacja z pacjentem

Dental Way - komunikacja z pacjentem

05.03.2016

Dental Way - komunikacja z pacjentem

Cel: pacjent w lepszy, bardziej komfortowy sposób leczy się w gabinecie.
Efekt: zwiększona liczba kompleksowych planów leczenia, rekomendacji i pozytywnych opinii o gabinecie.

Elementy komunikacji z pacjentem:

- w jaki sposób przywitać pacjenta
- jak przeprowadzić rozmowę przed badaniem
- w jaki sposób przeprowadzić leczenie w bardzo komfortowy dla pacjenta sposób
- w jaki sposób przedstawiać kompleksowe plany leczenia
- jak rekomendować nasze usługi
- jak używać języka korzyści
- jakie słowa w komunikacji z pacjentem są zakazane
- jak dostosowywać język przekazu do potrzeb pacjentów


O tych i wielu innych aspektach komunikacji z pacjentem opowiada Kamil Kuczewski podczas szkolenia, które odbywa się w warszawskim Centrum Medycznym Medi Park

Dental Way